dimecres, de setembre 07, 2005

Fent repàs

Ja fa uns dies que vaig explorant el món de les bitàcoles endut per un poder de curiositat irrefrenable. A mode de lectura estupefaent, sota el control de l’emoció per la novetat, he anat endinsant-me en aquest món a fi d’eixamplar la meva visió global del lloc, configurant-me un entorn on anar fiançant el peu, més ben dit, la meva confiança.

Fent repàs del que se’m va quedant a la memòria, puc dir que la sensació que n’extrec és prou optimista. Aquests dies m’he aturat davant un crític de cinema amb una visió personal molt interessant, ordenat i hàbil, amb mà de cirurgià i ull de detectiu, de lectura fàcil i enlluernadora. També m’he parat davant un arxiu completíssim sobre curiositats de la història de la ciència, on d’una manera amena i simpàtica l’autor ha anat presentant un munt de curiositats d’inevitable lectura, que a força de fe i esforç s’ha convertit en un bon tros d’enciclopèdia essencial. Per últim, abans deixi el blog per un altre dia de més inspiració, un diari divers. He topat amb una bitàcola que, tot i que ve embalada d’un excés de paraulotes i macagunDéus, amaga un escriptor sincer i amb personalitat pròpia del que, a part de riure fins agafar mal de panxa, em dóna la impressió que cal esperar molt.

Bé, se m’ha fet tard i me’n vaig a sopar, em deixo de remarcar els enllaços per un altre dia, no sigui que afanyant-me faci més mal que bé; si algú se sent al·ludit ja haurà servit per alguna cosa el meu comentari.