dissabte, de març 18, 2006

Life Aquatic with Steve Zissou

Benvolguts blocaires, avui, animat pel temps encaparrat a posar-me a escriure unes quantes paraules, em ve a la ment l’última pel·lícula que m’ha deixat fascinat: Life Aquatic de Wes Anderson. Potser ja l’heu vista i arribo tard, tan fa. L’altre dia va arribar a les meves mans en format DVD per pura casualitat gloriosa i no veig millor manera de desprendre’m del goig sinó és suggerint-vos-la. Si voleu passar una bona estona rient i acabar sublimats de melangia feliç, mireu-la. És aquest un exemple de film personalíssim disfressat de comèdia, on l’espectador es pot deixar portar durant uns 119 minuts sense patir manipulació gratuïta, i riure. No us dic res més, amb això ja apaivago modestament el meu ànim per avui. Només fer referència a quatre punts remarcables: les aventures de Jacques Cousteau, la textura de color saturat del 16mm, la música de David Bowie, Bill Murray disparant com un condemnat, la costa italiana, i per aquells més cinèfils: la transcendència metalingüística del Sr. Anderson a manera de Jean-Luc Godard. No més, que passeu una bona estona.

5 Comments:

At dissabte, 18 de març, 2006, Blogger Dan said...

L'haure de mirar. Ultimament m'he reconciliat amb en Bill Murray

 
At dissabte, 18 de març, 2006, Blogger Mlavix said...

Ok, ja em diràs què.

 
At diumenge, 19 de març, 2006, Blogger Ferran Caballero said...

Jo ara mateix em poso a buscar-la.

 
At diumenge, 19 de març, 2006, Blogger Mlavix said...

M'alegra haver obert inesperadament espectació sobre el film. En tot cas, seria un plaer llegir la vostra opinió, el film dóna molt de si, i el meu petit comentari es queda requetecurt. Tot i això, espero que en gaudiu, les bones pel·lícules transcendeixen per si mateixes; però cal descobrir-les.

 
At diumenge, 19 de març, 2006, Blogger Ferran Caballero said...

Hola Mlavix,
només et volia dir que he contestat el comentari que vas deixar sobre Ortega al meu blog i que m'agradaria molt saber què en penses.
Moltes gràcies,
Paraula d'Stone

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home