dimecres, de juny 21, 2006

Un mes de viatges

Sempre he tingut la sensació de què el mes de juny és el més curt de l’any, i aquest 2006 cal a dir que se m’ha passat volant! A hores d’ara, quasi a les acaballes del mes, faig mirada retrospectiva d’aquests últims vint dies i encara no em sé avenir. Amb això dels vols barats, o millor dit assequibles, una mica d’iniciativa i un toc d’oportunitat, m’he trobat explorant amb ulls de mussol i tarannà escrutador, alhora que em recollia les babetes, dues ciutats europees que m’han deixat corprès: Roma i Cracòvia.


Respecte ambdues ciutats es poden dir mil i una coses, i si tinc un moment aquests dies miraré de concentrar-me i explicar què és el més interessant que m’he sentit capaç d’arreplegar. Tot viatge a l’estranger comporta moltes coses però sobretot una, trobar-se cara a cara amb el desconegut, amb allò de nou que encara està per desfilagarsar, per descobrir, tot d’una, un ventall immens de possibilitats emocionants per viure.

Doncs bé, a veure si m’acostumo de nou a l’escriptori i m’inspiro una mica.

Fins ara,

2 Comments:

At divendres, 18 d’abril, 2008, Anonymous Anònim said...

Hola!

Em podries dir amb quina companyia vas aconseguir un vol barat a Cracòvia? Era directe desde Barcelona?

Moltes gràcies!

 
At dilluns, 21 d’abril, 2008, Blogger Mlavix said...

Doncs... si no em falla la memòria el vol era amb SkyEuropa, però també et diré que Roma vas ser molt més barat; Cracòvia és el que tenia el preu accessible: uns 400€ 2 persones anar i tornar.

Salut!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home